رامیرس دوست دارد به بنفیکا بازگردد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- رامیرس، هافبک چلسی، در کنفرانس خبری اعلام کرد که دوست دارد در آینده به باشگاه پیشین خود، بنفیکا بازگردد.

به گزارش اسکای اسپورت، رامیرس که در سال 2010 از بنفیکا پرتغال به چلسی پیوست، از زندگی خود در لندن راضی است.

اما پس از بازی دوستانه برزیل برابر پرتغال در فاکسبورگ، رامیرس اعلام کرد که دوست دارد دوباره در استادیو دالوز بازی کند.

رامیرس چنین گفت:" فوتبال سرشار از شگفتی است و من دوست دارم روزی به بنفیکا بازگردم. "

" بنفیکا باشگاهی بزرگ با تاریخی فوق العاده و مربی بزرگی است و در سال های اخیر جام های زیادی کسب کرده است. "

" من همچنان دوست دارم برای بنفیکا زحمت بکشم. نه فقط به خاطر اینکه آنها من را به اروپا آوردند به خاطر همه چیز از خوشامد گویی گرفته تا چیزهایی که فراگرفتم و حتی خداحافظی آنها با من. من تنها می توانم از باشگاه سپاسگزار باشم. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:18 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 30604
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1